18 мая 2023 года ў Беларуска-Расійскім універсітэце адбылося адкрыццё II Рэспубліканскага форуму маладых вучоных устаноў вышэйшай адукацыі. У Магілёў прыехалі больш за 100 маладых навукоўцаў з розных ВНУ Беларусі.
З прывітальным словам выступіў Першы намеснік Міністра адукацыі Рэспублікі Беларусь Бахановіч Аляксандр Генадзевіч: «На такіх форумах маладыя навукоўцы набіраюцца вопыту, узаемадзейнічаюць з навукоўцамі, якія ўжо адбыліся, з выкладчыкамі і педагогамі. Нашы маладыя навукоўцы — гэта не толькі будучыня нашай краіны. Яны — наша сучаснасць. Таму што яны ўжо ўцягнутыя ў навуковыя даследаванні, праводзяць работы ў галіновых лабараторыях і вырашаюць вельмі важныя задачы для практычна ўсіх сектараў эканомікі нашай краіны, тым самым уносяць свой пасільны ўклад, які з кожным годам будзе толькі прырастаць».
Брэсцкі дзяржаўны тэхнічны ўніверсітэт на форуме прадстаўляюць старшыня Савета маладых навукоўцаў універсітэта Беломесова Крысціна Юр’еўна, старшы выкладчык кафедры эканамічнай тэорыі і лагістыкі Станкевіч Дар’я Уладзіміраўна і аспірант машынабудаўнічага факультэта Хеук Максім Віктаравіч.
Рэспубліканскі форум адкрыўся пленарным пасяджэннем і сустрэчай маладых вучоных з прадстаўнікамі навуковай супольнасці краіны. У рамках форуму запланавана адкрыццё сумеснага Цэнтра тэхнасфернай бяспекі, тэхналогій прыродаўпарадкавання і водакарыстання.
Адкрыццё цэнтра — гэта вынік сумеснай працы прадстаўнікоў Беларуска-Расійскага ўніверсітэта і Новасібірскага дзяржаўнага архітэктурна-будаўнічага ўніверсітэта.
Таксама ўдзельнікі форуму змогуць азнаёміцца з перадавымі лабараторыямі БРУ і паўдзельнічаць у тэматычных майстар-класах.
Акрамя гэтага, маладыя навукоўцы наведаюць Магілёўскі дзяржаўны ўніверсітэт ім. А. А. Куляшова, стануць удзельнікамі экскурсіі па горадзе, падчас якой пабываюць на плошчы Славы і мемарыяле на Буйніцкім полі. У другі дзень форуму, 19 мая, пройдуць навукова-папулярныя лекцыі ад вядучых вучоных Беларусі і Расіі. Прадоўжыць насычаную праграму навуковая канферэнцыя маладых вучоных, якая будзе праходзіць па тэматычных секцыях.